Friday, August 2, 2013

JAMU MANDARA (STOKIS JOHOR BAHRU)




 
Alhamdulillah Segala Puji Bagi Allah Tuhan Sekelian Alam
Pasti ramai di atara kita yang mengetahuai tentang Jamu Mandara....??

Gambar di atas adalah hasil photoshoot semasa saya ditugaskan untuk membuat iklan Jamu Mandara pada bulan Oktober 2012 .Saya masih ingat waktu itu saya dalam keadaan sangat sibuk dengan Job wedding....
Mengenali Taukey Jamu Mandara ni hampir setahun tanpa saya sedari, Bermula dengan berkenalan di muka buku... Saya sangat2 aktif dalam melakukan tugas jurugambar kahwin dan sangat aktif dalam melakukan editing kahwin. Namun hasil kerja saya di perhatikan oleh orang yang saya belum kenal lagi siapa dia... 
Disapa dan di tegur di dalam fb untuk mengunakan perkhidmatan sebagai jurugambar. Tapi dalam keadaan saya yang sangat sibuk itu, saya xsampai hati untuk menolak permintaan dari seorang custmer yg minat dengan hasil kerja saya yg xseberapa ini.. Namun Alhamdulillah kerjasama kami berpanjangan hingga sekarang. Jamu Mandara kini makin mendapat tempat di hati custmer setelah banyak iklan di keluarkan di Majalah , di radia , di FB dan media2 lain...Serta ia adalah produk yang berkualiti dan sangat di sukai oleh semua wanita yang telah berkahwin. Almaklumlah... yg makan Jamu ramai yg dah berkahwin hehehe

Khasiat Jamu Mandara tidak dapat dinafikan lagi setelah ramai yang mengamalkannya amat berpuas hati dengan hasil yang mereka dapat... Taukey Jamu Mandara atau di kenali sebagai Kak Ja selalu mendoakan untuk semua custmer custmernya di beri kesihatan yang baik apabila mengamalkan Jamunya... Sudah pasti kita perlu seiring dengan doa agar di permudahkan segalanya...Produk Mandara: Jamu Mandara 1, Jamu Mandara 2, Dirumus dari herba alam semulajadi yang tiada ternilai khasiatnya. Jamu Mandara telah diasaskan sejak 35 tahun yang lalu. Khasiatnya mampu menjadikan anda wanita sempurna idaman lelaki. Cantik tentunya dalaman & luaran. Jangan tunggu lagi.. mulakan hari anda dengan Jamu Mandara. Anda pasti kagumi khasiatnya dan pasti nak lagi dan lagi!! 




 Taukey Jamu Mandara adalah seorang yang sangat ramah dan baik hati. Walaupun kami berjauhan banyak perkara saya berkongsi untuk menambah baikkan dalam bisness masing2 Apabila berbual banyak sangat idea2 bisness keluar dari minda saya tanpa saya sedar.. Secara taklangsung saya juga mendapat idea yang lebih baik dari semasa ke semasa... Terima kasih Kakja atas perkongsian bersama....
Jika anda berminat untuk menjadi agen Jamu Mandara, sila bertanya (jangan malu tau)..
Anda akan diberi 10 kotak Jamu Mandara. TIADA YURAN KEAHLIAN! Sangat berbaloi untuk menambah pendapatan. Jaminan kepuasan pelanggan apabila menggunakan produk ini.
 BOLEH HUBUNGI SAYA DI 012 5132553 kerana saya kini telah menjadi Stokis Jamu Mandara di Negeri Johor.... @ Anda juga boleh pergi kepada pages Fb saya di bawah ini



No comments:

Post a Comment