Thursday, February 10, 2011

Hari ke 2 menggunakan blog







Harini hari kedua aku menggunakan blog... aku baru je balik dari pasar... masa tengah drive aku memikirkan seronok jugak menulis blog... walaupun blog aku ni tak ada banyak cerita yang menarik.. sekurang kurangnya ia mengajar aku dalam membuat penulisan setelah sekian lama aku meninggalkan sekolah.... Masa sekolah hari-hari mengarang karangan.. Bila dah keja sendiri dah jarang menulis....
Harini aku menyiapakan beberapan asigment foto mengenai editing gambar2 kahwin custmer... Terlalu banyak gambar2 yang perlu aku setelkan sebelum bulan 3... supaya custmer aku dapat menikmati gambar2 perkahwinan mereka dengan kadar segera... Namun begitu aku mahukan hasil yang baik... Ia mengambil sedikit masa, supaya hasil yang dikeluarkan adalah yang terbaik......
Gambar yang paparkan dalam blog ini adalah gambar custmer aku di Hulu Langat Selangor...



No comments:

Post a Comment