Saturday, February 12, 2011

Assalamualaikum pada hari yg mulia.....









Harini aku bangun tido agak kelewatan disebabkan aku berFB sambil aku meletakkan rebern di kad kahwin aku... semalam semasa print aku begitu teruja melihat kad kahwin aku.... simple & warna so sweet sebab warna pink.... hehe... Rasa seronok sangat setelah melihat hasil karya sendiri... Sebelum aku hendak membuat keputusan untuk memilih kad yang sesuai ... Banyak perkara yang aku fikirkan dari segi bajek, Meterial & Kecantikkan Kad...Walaupun aku sukakan benda yang simple tapi aku juga mahu memberi kepada Kawan2 & Sanak saudara kad yang menarik... Setelah servey banyak kedai sampai ke KL last2 aku difikir aku mahu buat sendiri kad kahwin dengan kemahiran yang aku ada... kadang2 ia satu kepuasan .... barula aku faham perasaan dapat menghasilkan kad kahwin dengan hasil tangan sendiri... memang sangat menyeronokkan.... . Semalam aku hanya sempat print dalam 60keping ja.. sbb aku nak test cetak.... Takot kemungkinan tak sesuai ... Alahamdulillah setelah aku tunjjukan pada mak aku .. Mak aku setuju... rasa lega sekali.... hehehe... Anda juga boleh melakukan sendiri kad impian anda tidak perlu terlalu sarat dengan . Cukupla dengan design yang simple namun menarik... Anda pasti boleh... Namun jika anda berminat untuk membuat tempahan boleh juga... supaya memudahkan kerja anda. Syud juga menyediakan perkhidmatan membuat kad Kahwin .... dengan hrga yang berpatutan.....



2 comments:

  1. nanti bagi saya satu ya..cz saya suka teng0k kad kawen anda...

    ReplyDelete
  2. if nk tempah mcm kad kawen u bole x..sbb cntik n sweet sgt..nk buat sendri xreti

    ReplyDelete